Klantenservice

Veelgestelde vragen 

  • Koop met korting, bestellen met code

    Ik heb bij aankoop van mijn badkamer een code ontvangen, en nu?
    Om de code te gebruiken voegt u eenvoudig de artikelen van uw keuze toe aan uw winkelwagen. Bij het afronden van de bestelling kunt u uw code ingeven waarna de korting direct verrekend wordt.

    Mijn code werkt niet, wat moet ik doen?
    Neem contact met ons op en vermeld daarbij uw code, de aankoopdatum en vestiging waar u uw code heeft gekregen. Wij nemen dan spoedig contact met u op om u een oplossing te bieden.

    Hoe lang is mijn code geldig?
    Uw code is onbeperkt geldig, u kunt dus zo vaak nieuwe artikelen of onderdelen bestellen als u wilt!

    Ik wil een tweede keer iets bestellen, heb ik dan een nieuwe code nodig?
    Nee, uw code is onbeperkt geldig dus u kunt dezelfde code blijven gebruiken om nieuwe bestellingen te plaatsen.

    Ik ben mijn code kwijt.
    Neem contact op met de vestiging waar u de code gekregen heeft.

    Kan ik ook zonder code bestellen? 
    Nee, u heeft de code nodig om een account te kunnen aanmaken. 

  • Betalen

    Hoe kan ik betalen?
    U kunt betalen via iDeal, creditcard of overschrijving.

    Kan ik veilig betalen via uw site?
    Absoluut! Alle betalingen op onze site verlopen via Multi Safe Pay. Uw gegevens worden via een versleutelde verbinding verzonden en alle data en gegevens zijn beveiligd.

    Worden er nog extra kosten in rekening gebracht?
    Al onze prijzen zijn inclusief BTW. U betaalt alleen eventuele verzendkosten.

    Krijg ik een factuur wanneer ik via de webshop bestel?
    Ja. Na uw bestelling ontvangt u per e-mail of per post een factuur.

    Kan ik een ander factuuradres opgeven?
    Ja. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven op welk adres in België u de factuur wilt ontvangen.

  • Veiligheid en privacy

    Wat gebeurt er met mijn gegevens wanneer ik bij JOCO bestel?
    Al uw gegevens worden verzonden via een beveiligde verbinding. Wij gebruiken uw persoonsgegevens alleen om uw bestelling te verwerken, deze worden niet verstrekt aan derden.


  • Verzenden en bezorgen

    Worden er verzendkosten berekend?
    Vezending is gratis vanaf een bestelbedrag van € 150,- netto. Indien u een lager bestelbedrag heeft, bedraagt de transportkost € 12.50.

    Kan ik mijn bestelling volgen?
    Wanneer uw bestelling verzonden is ontvangt u een e-mail met daarin een traceercode zodat u uw pakket kunt volgen.

    Bezorgen jullie ook buiten België?
    Ja, wij bezorgen ook buiten België. Facturatie kan enkel binnen België.


    Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
    De levertijd bedraagt gemiddeld 5 dagen.

    Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
    Ja, dat kan. U kunt dit aangeven tijdens het bestelproces. U kunt dan uw bestelling ophalen bij één van onze vestigingen.

    Kan ik een ander afleveradres opgeven?
    Dat is mogelijk. Bij het bestelproces kunt u bij "Bezorgadres" aangeven op welk adres uw bestelling bezorgd dient te worden.

    Wat gebeurt er met mijn bestelling wanneer ik niet thuis ben?
    Wanneer u op het moment van levering niet thuis bent, zal de postbode een briefje achterlaten en de volgende dag nogmaals proberen het pakket bij u af te leveren. Bent u de volgende dag niet aanwezig dan kunt u de zending ophalen bij het postkantoor.
     
  • Retourprocedure

    Mag ik mijn bestelling retourneren?
    U heeft het recht om uw bestelling zonder opgave van reden binnen 14 dagen te retourneren. Uiteraard dient het product ongebruikt en onbeschadigd te zijn.

    Hoe werkt het retourneren van een bestelling?
    U kunt uw bestelling retourneren bij één van onze groothandels. Zoek in het overzicht een groothandel bij u in de buurt. U ontvangt dan binnen 4 weken uw geld terug.

    Ik heb een verkeerd artikel ontvangen
    Neem contact met ons op, wij zullen dan zorgen voor een oplossing.

    Ik heb een klacht
    Bij JOCO werken we aan de beste kwaliteit en service. Bent u desondanks niet geheel tevreden dan willen we graag samen met u tot een oplossing komen. Stuur ons een bericht en we nemen spoedig contact met u op om te zorgen dat u alsnog tevreden zult zijn.

  • Garantie

    Hoeveel garantie krijg ik op JOCO artikelen?
    Al onze artikelen zijn van uitstekende kwaliteit en gemaakt om jarenlang mee te gaan. Mocht er desondanks iets niet in orde zijn dan heeft u 5 jaar garantie op onze artikelen. Eventueel kunt u reserve onderdelen of losse onderdelen en wisselstukken bestellen via onze webshop.

    Hoe maak ik aanspraak op de garantie?
    Neem hiervoor contact op met de groothandel en zorg ervoor dat u uw aankoopbewijs bij de hand heeft.

  • Contact, advies en hulp

    Zit er een installatiehandleiding bij de producten?
    De installatiehandleiding voor al onze producten vindt u op onze site.

    Kan ik uw producten ook laten installeren?
    Al onze producten zijn eenvoudig zelf te installeren met de handleiding op onze site. De producten worden geleverd met bevestigingsmateriaal voor een volle wand. 

    Kan JOCO me advies geven over de producten of installatie?
    Natuurlijk. Neem hiervoor contact op met het hoofdkantoor of een groothandel bij u in de buurt.